Lite nya bilder som jag fått av Larsson på Leiah och Aston!

Vi var ute och gick en långpromenad förra veckan jag och Helene! Promenaden varade i ca 2½ timme och jag i allafall hade ingen aning om vart vi var och hur långt vi gått! Vi bara gick och svängde lite hit och dit! Vi såg mälaren och en massa skog och visst var det trevligt men tråkigt väder bara!
När vi kommit hem så tog vi en kaffe hemma hos oss så dom två små fick terorrisera varandra lite! Aston gav igen lite på Leiah som ni ser på ett par av bilderna vilket är bra. Starkt jobbat killen!
Tack för bilderna Helene!


Glad tjej som ätit en riskaka!


Glad!


Jag och min riskaka!


Liten vals runt på gräsmattan med Aston!


Nu ska jag ta dig Leiah!


Hahahhahahaahhahahahhahahahahahahaa.......
Kram!


Så ja!


Vad har du i byxan Jan?


Jag stoppar ner min riskaka här!Ligg still.


Kan du sluta sprattla då!


Haha jag vann!


Tadah så har jag den i min hand! Ser du vilket bra trick jag gjorde!?


Thats all folks!


Ha en fin kväll tjockisar!


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0