Pappaledig! Och några 13 månaders bilder!

Ja vad säger man!? Pappaledig fram till 2 augusti och det ska bli härligt! Har hela våren och sommare framför mig med Leiah!
Har litet problem med mitt program för att både spara och förminska men skam den som ger sig!
Får förminska och ladda upp vart eftersom det går!


Lite röd lätt ung dam!


Gissa vem som är starkast!?


Hon är har en dålig hårdag som alla dagar!


Gissa vem som är idolen? Se nedan!


Just det! Gene Simons från KISS! Hon har bra smak i alla fall!


Tycker att hon är härlig att titta på iallafall i detta ljus!Gullig va?!


Glad.................................!


Så nu ska jag krypa till kojs!

Puss puss tjockisar!

Kommentarer
Postat av: Danni

Grattis till pappaledigheten. Förstår också att du sett fram emot att få vara hemma med gullungen. Jag kommer å hälsar på 3:e augusti då ;).

2010-03-04 @ 20:03:13
URL: http://loomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0