14 månader är hon och tiden bara susar förbi!Jisses.......

Hon är 14 månader och dagarna och helgerna bara tar slut lika snabbt som den började! Vad händer ientligen? Jag kom ihåg när man var bra mycket yngre och satt hemma och var uttråkad eller jobbade så gick tiden så himmla sakta! Men nu så säger det bara poff så är det måndag igen!


Söt i sin klänning!


Lite mer fix på håret denna gång!


Äsch pappa du skojar med mig! Det är klart det är en godisklubba!Eller?


En liten klåfingrig tjuv tagen på bar gärning mån tro!


Jag skulle bara gå ner och hämta kameran och då såg det ut så här när jag kom upp igen!
Lite tårar och skrik!


Annika tyckte jag skulle försöka ta en bild på henne i korgstolen men se det var inte lätt! Myror i rumpan och ska
fingra på allt som bara går!



Jag hoppas att ni är något nöjda nu när det finns en del nya bilder!
Ha en fin dag tjockisar!


Puss puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0