Lite färska bilder på prinsessorna från Hässelby.

Det händer så himmla mycket just nu med oss här hemma. Massa äckliga sjukdommar som ej vill släppa och det ena avlöser den andra tyvärr. Men så är det. Det finns dom som har det värre brukar jag tänka! Leiah fyller 2 år snart och varken jag eller Annika vet vart tiden tagit vägen. Men fort har det gått i all fall. 22 december så är lilltjejen stor!
Lite nya bilder på båda två med både bad och bak.


Klart Wilma ska fotas i en KISS body. Jag tror hon tar ton på bilden till I was made for loving you.


Wilma tar ett bad som hon älskar.



Årets badflicka igen då.


Syskonkärlek kallas detta.


Leiah fick en Ungersk salami av farmor som hon älskar. Korven tog i alla fall slut på 5 dagar!


Relalalaxar i babygymet innan sängdax!


Baka peparkakor med farmor är kul när man får äta degen.


Hjälpa till är jag bra på i alla fall!


Törstig efter allt bakande blev jag och mjölk är mums!


En glad Wilma sitter i babysittern och ser bara mysig ut och skrattar!


Skratt.................................!

Ha en fin dag och all kärlek mina vänner!

Puss puss



Kommentarer
Postat av: Petra

Nagyon jok a képek, édesek a csajok! De én már 11-én láttam öket :-) jöhetnek az ujak!



Puszi

2010-12-14 @ 19:02:11
URL: http://petruskormos.blogg.se/
Postat av: Petra

Várom az uj fotokat! Puss

2011-01-03 @ 13:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0