Lite blandatde bilder......


Här är en bild på Leiah på sin 4 månaders dag! Hon trivs i sin Bumbo.


Alltid ett skratt att dela med andra runt sig!


Köpte en Stokke Tripptrapp stol åt henne.Hon tycker verligen om den!


Nu räcker det med fotandet Pappa!


Leiahs rosa stickade mössa som hon är så söt i!


På fotöljpuffen!


Ehh vad menar du nu då Pappa!?


Jag är sötast i hela världen!


Annika tog denna bild för ett par dagar sen! Titta på dom ruskigt vackra ögonen! Shit alltså.....


Älskar att pussa på denna söta fot! Och hon bara skrattar av kittlighet!


Sponsrad av Laban! Visst är jag sötast av alla?


Leiah fick en Limegrön Fatboy härom dagen! Så lycklig så!


Plommonpuré är mumsigt!Mmmmmmm


Hmmmm! Det saknas något Morsan och jag kan inte sätta mitt finger på det!


En liten bild på Leiah i sin dopkläning!


Hoppas att du får en fin dag tjockis?

Puss puss




Kommentarer
Postat av: Danni

Du har ju världens sötaste dotter!

2009-05-14 @ 21:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0