Gud vad hon växer!

Annika var på bvc med Leiah igår för att titta till hennes mjölksorv som hon har i pannan och hårbotten! Ingen fara så det är bara att smörja in med salva!
Hämtade bilder som vi framkallat igår i Solna centrum! Dom blev ruskigt bra och prisvärda!
Här är några bilder på Leiah:






Första bilden tog jag i sovrummet en morgon för ca 3 veckor sen.
Bild 2 är från när hon sitter i sin babysitter. Tvärglad som vanligt.
Bild 3 är lite Diva fasoner på henne om jag får tycka.
Men hon är min lilla och Annikas älskling!
Ska försöka att hinna fota lite nytt under dagarna!


Ha en fin dag tjockisar!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Helene

Skruttfia! Hon växer och blir så stor! Sötnosen!!

2009-03-11 @ 15:57:24
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com
Postat av: Sarah

Gud vad fin hon är! Jag är glad för er skull



Snart är det vår tur....



Sarah

2009-03-12 @ 18:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0