Vad händer?

Shit vad denna vecka har rusat iväg! Kändes som om det var måndag igår! Men hurra för det att fredagen är här äntligen!
Leiah har väl haft sina berg o dalbane dagar denna vecka och har sett att Annika inte tycker det är så kul! Förstår henne till 100%. Man blir liksom lite fast när den lille inte vill bli ifrånlagd eller att hon tar sina pwernaps på 5-20 minuter.
 
Satt och matade henne härom dagen och som vanligt så höll hon i mitt finger vid matningen och då slog det mig att gud vad hon har växt på sista tiden! Helt jävla sjukt. Kom ihåg när henne små händer knappt kunde hålla runt tummen men nu så verka det problemet borta. Gud vad hon växer snabbt.
Fredag igår och Annika var hemma hos mormor och morfar för att säga hej! Jag tog mig dit efter jobbet och vi fick lite mat.
Fick min efterlängtade blixt igår till kameran och började att laborera med den på en gång! Fick ta några kort på Leiah när hon satt i babysittern. Vilken skillnad på blider när man har extern blixt som går att rikta.
Lägger upp en bild från igår på henne som ser okej ut! Måste bara lära mig att annvända den på ett bättre sätt. Kanske läsa instruktionsboken denna gång?!
Här åvan ser ni bilden! Håll till godo!

Trevlig lördag för idag ska jag och Fredde ut på promis med barnen!

Puss puss tjockisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0