Munljud!

Idag så är min dotter Leiah 1 månad! Kul? Som fan! Har hon växt? Jajamensan! Hur känns det nu? Fortfarande roligt  men jobbigt men intressant uppgift att tillfredställa resten av livet!
Igår så var dom hem till mormor som där kan hon minsan skita! och det var inte dåligt heller tydligen! Bra jobbat mitt lilla hjärta!
Vi tänkte att vi skulle lägga oss vi 21 men så blev inte fallet igår heller! Skit samma. Hon sov ganska bra efter att jag lyckats mata henne med en massa mjölkersättning. Roligt att se hur dom dåsar av efter all mat! La henne på sin fårskinnsfäll och passade på att pilla lite i köket! Kollar till henne med jämna mellanrum. Lägger mig senare vid henne för att prata med henne och hon pratar tillbaka med massa konstiga läten som är ruskigt söta och mysiga! Ser fram emot när det börjar låte lite mer ur den där lilla munnen!
Hon vägdes på BVC i går och har ökat i vikt ca 300 gr och skallen är 1 cm större! Stor tjej det där! Kul!
NAtten var helt okej och hon sov som en stock i 4 timmar sen blev det mat och sen lite sova igen och vid 05:30 vakna för mer mat! Bara att kliva upp och hjälpa Annika så hon kan pumpa!

Nu på jobbet och något sliten men bara att se fram emot att få komma hem till familjen! Lägger upp bilder ikväll troligen på 1 månadersen!

Ha en fin dag tjockisar!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0