Hard luck woman!

Fick denna Kiss body av Fredrik coh Helene åt lilla Leiah. Dom flesta i min omgivning vet att jag älskar Kiss.
Tog detta kort igårkväll då hon fick ny blöja igen för säkert 5011 gången!
När vi åkte hem från BB så satte jag henne i sin babystol och sen in i bilen! När vi börjat rulla ut från parkeringen så satte jag på radion och den första låten hon fick höra var Hard luck woman med Kiss! Välkommen till världen min älskling. Snart så blir hon medlem i Kiss army Sweden och Intrnational. Den du!

Ha en fin dag tjockisar. Puss puss

Kommentarer
Postat av: Helene

Lilla sötloppan! Tycker kontrasten med söta Hello kittystrumpor och tuffa Kiss-bodyn är riktigt rolig hihi Kram

2009-01-15 @ 17:19:38
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0