Besvärligt!

Denna helg har varit lite sådär småjobbig för oss 3! Hon verkar inte ha funnit någon ro som det ser ut! Hon sover såna där 20 min powernaps och ibland så vakanr hon med eyy ryck och gallskriker och kör spöket för att sen somna om!


I fredags så gick jag tidigare för att vi skulle till KS och amningsmottagningen och se om det gjorts några framsteg! Det såg bra ut men hon vill inte suga på tutten än som hon bör göra!

Efter så åkte vi till Kungsholmen och familjen Anth/Larsson och bäbis Aston! Bäbis och bäbis han är ju 4 månader nu! Stor kille sörrö!

På vägen dit så blev vi sugna på semlor och vi stanade till på Thelins bageri och köpte 8 st som var svindyra men ruskigt goda!

Middagen blev från Mamadou och wokad mat! Under kvällen så han Helene med att plåta Leiah och fick till ett par kanonbilder! Lägger upp dom när jag fått dom!

Lördagen bestog av att jag åkte förbi Porsche en sväng för att kolla läget lite! Fullt med folk och kaos och 2 st som jobbsde! Stackars Anna och Grana som verkade helt slutkörda! Men ska det sparas pengar så ska det!

Hämtade pappa på vägen därifrån och vi åkte och handlade Palmyra kebeb som vi åt till lunch här hemma hos oss. Jag tror att alla blev mätta. Senare så komm Lasse och Leila förbi och sa hej och fikade! Skjutsade hem pappa och sen var det bara att åka hem och lägga sig och försöka sova lite!

Vaknade dödstrött i morse likaså Annika för hon har hållit låda i natt eller inte viljat sova.

Idag så blev det en städdag hemma. Annika var ute och gick med Leiah och skulle möta upp sin mamma så jag passade på att börja storstäda! Det blev nästan klart till dom kom hem! Fikabröd hade mormor bakat som blev grymt som alltid!


Nä nu ska jag fixa till lite inför natten. Och så får ni en dagens bild på Leiah.


Ha en fin kväll tjockisar!

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0