Växer som ogräs!

Igår var Annika och Leiah på BVC och vägde henne! Lillskrutten har lagt på sig ca 600 gram på 2 veckor! Inte illa pinkat för en 6 veckors tjej! Sen hade hon blivit längre också ca 2 cm om jag inte missminner mig!
Vad hände igår?
Jobbade som vanligt och sen hem för att mötas av en sovande bebis i famnen på sin mamma! Skjutsade in båda till stan för att träffa Ulrica och Rebecca. Hon sov hela vägen dit och en stund där uppe!
Tror att hon vaknade av att hon bajsade som vanligt!
Jag passade på att åka hem till Fredde och Helene samt Aston, Martin satt hemma han med och spelade el gura!
Mat fick jag med som satt bra i magen! Fick en massa blider av Helene på Leiah som hon tagit som är knonfina! Lägger upp ett par stycken här. Tror att dom togs för ca 2 veckor sen!

Så ja! Ha en fin dag då tjockisar!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0