Lördag igen då och igen då!

Lördagen försvann som skatteåterbäringen! Leiah höll låda i fredags hela kvällen så jag fick panik nästan. Visste inte vad jag skulle göra tillslut men hon somnade efter mycket och å men! Tror inte hon fick ro eller så var hon ruskigt övertrött bara!
Igår lördag så fick vi besök från Uppsala av Anna och Linus! Trevligt och innan så fick Annika barnsäkra hela lägenheten så det  blev säkert!
Jag passade på att smita till Porsche och jobba ett par timmar vilket var trevligt. Dagen gick snabbt i alla fall tycker jag. Dom kom hem vid 17 och vi åkte till Helene och Fredrik för att äta middag och kolla på melodifstivalen. Första låten var bra resten sög. Af Ugglas låt var bara så sämst åch så går hon vidare. Vilket jävla skämt. Jisses säger jag bara. Vart tar denna värld vägen!?
Lägger upp en bild på min lilla älskling som leer på detta foto!
Fan man smälter jö!
Idag ska vi åka och hälsa på farfar en sväng och hoppas att han blir glad vilket jag vet att han blir. Ha en bra dag söndag tjockisar!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Danni

Hon är ju så jäkla söt!

2009-02-09 @ 10:38:06
Postat av: Caroline

Hej,

har kikat igenom din blogg lite nu. Ett stort grattis till dottern, hon är söt som socker! Hoppas att allting är bra med dig och att allting rullar på som vanligt på cirkusen..



Ha det bra!

/Caroline

2009-02-12 @ 00:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0