Leiah för hela slanten!

Hä vet att jag inte har lagt upp några bilder men det har varit lite mycket igen och medans det är lungt hemma just nu så laddar jag upp några bilder!



Leiah lycklig som vanligt och på en filt vid Rosendals trädgård på Djurgården!


Vad tänker du på mitt hjärta?



Leiah i Mormor Lailas famn och lycklig där med!


Leiah har börjat att krypa och detta är en bild av den stunden! Nja mera åla med rullning och dräggling!
Duktig tjej!


Ajj där sprack det med koncentrationen! Eller blev det bara ett snesteg kanske?!


Jag och Liah en tidig lördagmorgon. Någon som är lite nyvaken! Kolla in ögonen! Härligt va?!


Alltså så är mina leksaker här i korgen! Ser ni?


Titta Pappa en röd kloss till dig! Vassegooooo.

Det blir bara bättre och bättre och roligare och roligare!
Munnen går oftast i ett och det kommer massa konstiga ljud ur den ibland så man garvar lite åt henne.
Men så ska det vara! Man smälter ju hela tiden även om man har trötta mornar och ibland tuffa nätter!

Trevlig helg tjockisar!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Helene

Lilla söta Leiah!! Hon är hur go' som helst!

2009-08-22 @ 10:53:31
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com
Postat av: Petra

...fortfarande söt...

2009-08-22 @ 23:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0