Leiah 8 månader!

Japp då var Leiah 8 månader! Vart har dessa månader tagit vägen? Alla dagar går så fort att man inte hinner med känns det som! Känns som igår vi kom hem från bb! Veckan bara tar slut och sen börjar den igen och man blir bara lycklig för varje dag man får tillbringa med henne.
Man märker att det finns en rolig personlighet i henne men också en bestämd. Jag satt i dag brevid henne och tittade på när hon lekte och slickade på alla sina leksaker. Jag bara smälter! Vilken lycka det är att få ha henne i sitt liv! Åja men sen så är inte alla dagar en dans på rosor men det glömmer man snabbt bort när hon leer mot en! Laddad kameran och fotade henne lite under dagen!
Titta och njut!


En bild från imorse vid frukosten! Tyckte att svart/vit skulle bli bra av denna bild!


Se bara så glad! Och cool där hon sitter!


Vi provsatt stolarna på balkongen med! Det gillade hon som du ser kanske!


Lika underbar som alltid!


..................................!


Ögonbliksbilden på henne! Vad tänker du på mån tro hjärtat mitt och mammas?Va?


Livet är så underbart med henne!
Vill passa på att gratulera Andreas och Pia till deras dotter Simone som föddes för 6 dagar sen!
http://www.ptadde.blogspot.com/


Ha en fin natt nu alla tjockisar!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Helene

Ååååh, så söt hon är!! Sista fotot är underbart! Skicka det till mig i stort format så ska jag göra det riktigt fint i svartvitt :-)



Kram lillgumman på 8mån-dagen

2009-08-23 @ 10:46:03
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0