Bröllop i Kaskö och Leiah ägde!

Vi var bjudna på bröllop i Kaskö av Annikas kusiner! Intressant med Finnebröllop och det var inte som vi förväntade oss. Vi håller informationen om festen för oss själva. Lite bilder därifrån:


Det första Leiah gör är att riva sönder pappersduken på bordet!


Så bort med skiten som var ivägen för mig!Tack.


Hallå! Titta på mig vad jag gör. Jag kan låta mest utav alla!


Leiah ville ha en majskrok medans vi åt och det såg ut så här! Cigarr någon?


Carolina Gynning var där hon med!

Bröllopet flöt på och vi gick hem ganska tidigt jag och Leiah. Annika gick tillbaka senare och hämtade sin mamma som dansade under tiden med gubbarna och höll fullt s för dom hela tiden! Ja just det. Ambulansen var på besök 2 ggr under senkvällen för att hämta delatagare som gjort sig illa. Snacka om party då!

Sov gott tjockisar!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0