Vilken j***a f**t dag!

Jag har sovit skit och gick och la mig på soffan för att kanske kunna sova lite då Annika snarkar! När jag väl gick upp och la mig så frågade hon mig om hon snarkat! Jag svarade gissa!
Sov som skit i soffan trotts att den är den skönaste soffan som finns!
Det blev frukost och sen bar det av till jobbet för att fixa klart Passaten jag köpt. Nu funkar den är det är bara att sälja skiten och göra lite pengar på den!
kom hem och satte mig framför tv´n för att titta på F1 och äta lite lunch. Allt gick bra tills Ferrari klantade sig i depån! Kimmi börjad köra bra och när det är 4 varv kvar så skrotar kan bilen. Jisses! Han ska inte ha körkort.

Nästa fredag så ska vi på firmaresaoch då ska vi fiska i Uppsla hållet och det ska bli kul. Ska prova mitt nya spö och rulle som jag köpte i sommras.

Nä nu ska jag inte hitta på något mer!


Puss tjockisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0