Ruttnar!

Visste att jag skulle stanna hemma i dag då jag vaknade upp! Allt med delar och bilar har varit fel till 86,2%. Och ska man ha hjälp i kundmottagningen av vissa personer så får man snällt vänta för dom babblar i telefon eller när det väl är dax för hjälpen så tittar dom på arbetsordern och säger att jag ska gå till personen som tagit emot bilen! och då får man antingen vänta eller leta efter vederbörande som antingen babblar i luren eller är bortblåst!SUCK!
Jag håller med Àzzy. Tack för kramen förut idag. Allt kändes genast bättre efter d!

Nä nu ska jag meka lite lik.

PUSS tjockisar

Kommentarer
Postat av: Ázzy Rízzka

Vi flyttar till Smista....

2008-09-05 @ 12:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0