Lovat!

Ja jag vet att jag lovade att skriva ett inlägg idag och tänkte därför skriva lite!


igår så hände det lite saker och dessa var ganska roliga! Det var jobb som vanligt och efter jobbet så gick vi på fotboll på Råsundastadion. Derby mellan Aik och Djurgården! Inann så hade vi ett seminarium på Park Inn hotell i Solna Centrum. Massa tråkigt snack om företaget. Våran nya VD stod och kacklade en jävla massa om massa skit som varken jag eller någon var intresserad av!
Maten som bjöds på var en torr macka med ett kladd mellan. Blä!
Det blev i alla fall oavgjort mellan lagen! Hmmmm.

Dagen idag(torsdag) har flytit på och nu så ska jag ta och börja byta kuggrem på en RS6:a som tar drygt 8 timmar. Blä.

Ha en fin kväll tjockisar!

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0