Lördag underbara lördag!

Igår hade vi en tävling mellan mig och en tjej om vem som kunde laga den godaste Tacopaje! Dommare var Àzzy,Pegon och båda verkade nöjda! Fick inget större svar av Pegon men Àzzy sa att jag var vinnare och det kändes kanon!

Idag lördag så har jag jobbat 4 timmar så det känns bra för pengarna behövs alltid!
Efter jobbet så hämtade jag Annika på jobbet och vi tog en sväng upp och hälsade på Helene och Fredrik som ficke en lite son härom dagen! Jag hade införhandlat en Porsche body till bebisen med luva! Dom blevglada över den och när våran bebis kommer så har den en likadan väntande här hemma!

Ikväll ska vi ut och äta lite mat med mina päron på Helens krog på st:eriksplan och det ska bli trevligt.
Annika ligger och vila då hon jobbat idag sen klockan 07:00 så det är hon värd!

I morgon är det F1 fika hemma hos mig då G kommer över hit. Ska bli kul att se vad som händer då KImi inte körde så speciellt bra idag och startar på 14 plats och sen kommer Hamilton att starta som 15 bil. Ska bli intressant att se vad som händer i det blöta regnet!

Här om dagen så fick han sitt 16:e gul i skytte Jonas Jacobsson och han är tamig fan grymast! Hoppas att han får bragdguldet för det är han värd jämfört med dom andra gnällspikarna i OS!


Ska ta och poffa straxt!
Ha en fin kväll tjockisar!

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Ázzy Rízzka

Dags att börja uppdatera lite mer ofta?

2008-09-15 @ 21:14:56
URL: http://azzyrizzkaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0