Hittade massa gamla mail i datorn som jag skrev för en massa år sen!

Man måste tänka realistiskt.

Vem är bäst för MIG?

Vem trivs jag bäst med?

Vem klickar jag bäst med?

Har vi samma åsikter om saker, eller blir det tjafs hela tiden?

Med Vem känns det bäst att umgås med?

Vem förstår mig bäst?

Det är inte den attraktiva delen till en person som ska komma först..

för om man är ute efter ett förhållande och man träffar en person så är det redan avklarat.. man har ett tycke för den personens utseende.

Det är TILLITEN till varandra  och Längtan efter varandra som är avgörande Man ska tänka vem som är bäst för mig:

Han/hon som får mig kåt och som jag nästan bara tänker sex med.. och som inte ger mig mer än bekymmer att tänka på dagligen.


eller


Han/hon som jag trivs med, Han/hon som får mig att må bra, Han/hon som jag vill göra saker tillsammans med för jag vet att det kommer bli bra. Och han/hon som jag känner tillit för. Han/hon som jag kan öppna mig för och säga mina dolda hemligheter.

Så vem är bäst?

Vem vill JAG ha som person. Den frågan kan bara DU svara på.

Och om du har någon som helst hjärna så vet du vad svaret är.

För även om du kanske inte känner den STORA Kärleken till den personen som är bäst för dig, så kommer den automatiskt att komma.

Och du har en person för livet.



Och jag kan berätta att idag så har jag hittat den personen och ska ha barn med henne. Idag är det den 5/9-08.

Hopas att ni får en bra dag tjockisar?! Puss puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

sött :) //Dammi

2008-09-05 @ 09:22:53
Postat av: Ázzy Rízzka

Trodde den personen var jag men om det skall vara på detta sättet då kan du glömma middagen ikväll.-..

2008-09-05 @ 12:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0