Fullärd!

Det var ett bra uttryck på överskriften! Igår tisdag var jag på kurs och fick lära mig allt om Dräger alkolås!
Roligt och intressant faktiskt!
Vi fick lära oss om uppbygnationen av produkten och monteringen. Bara 4 kablar till monteringen men sen så ska man hitta kablarna i bilen och det är oftast en jävla gåta!
Fick höra idag att det varit kaos på jobbet under tisdagen men jag njöt av att höra det för jag var inte här!
Hörde i morse om att den bilen som jag fick låna var inte så populär att jag låna. Varför? För att dom är till för kundjävlarna och vem stöter man på när vi äter lunch om inte den där jävla gnällspiken och ryggradslösa himiillier(han heter något annat ientligen).
Han hade tydligen mailat min chef och varit skitsur och min chef gick och surade för nästa person. Get a life din TÖNT vad du nu hette och skaffa dig en ryggrad! Jämfört med alla kunder som vi lånar ut bilen till så tankar jag den och håller efter den när jag lånat bilen och jag krockar inte och gnäller inte!
Nu är det i alla fall onsdag och snart är dagen slut.
Köpte ett presentkort till Annika på Axelssons masageinstitute så hon kan få gå di och få fotvård för det är hon värd!

Måste jobba nu tjockisar lite för det är mycket nu!


PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0