Äntligen lördag!

Hellu gott folk och ni andra!

Då var denna dag till sitt slut nästan! Har sovit hyffsat förutom att Annika har snarkat nå grönjävligt i natt. Hon trodde inte på mig så jag spelade in det med mobilen så hon fick lyssna på det. Tror att hon blev lite paff över att hon snarkar som hon gör just nu! Skyller på graviditeten sörrö! Det var nästan så jag gick och la mig på soffan för att få sova lite!
Någon som vill köpa mina Hästens sängar?

Har jobbat idag på Porsche ett par timmar och det flöt på ganska bra! Han med att åka hem till mamsen och fixa till hennes räkningar då hon befinner sig i Budapest.
Åkte och hämtade Annika på vägen hem så hon slapp ta tåget från stan!
Väl hemma så hade F1:en börjat och det var dags för kval. Det gick bra i dag för Kimmi för en gång skull. Han startar 4 och det ska bli kul att se hur upplösningen blir!
Nä nu ska jag fixa till lite mat tills Annika kommer hem så bebisen blir stor och stark!

Ha ne fin ördag tjockisar!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Ázzy Rízzka

Alla riktiga män snarkar...

2008-09-28 @ 13:13:35
URL: http://azzyrizzkaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0