Trisslotter

HA där satt den!
Jag och Annika var på Karolinska för att lyssna på en föreläsning om barnfödande och massa annat trams!
Medans jag gick och väntade på henne så kom det en jävla massa gravida fruntimmer. Men när hon väl kommit så gick vi till Pressbyrån för att handla lite godis och vatten till sittningen så passade jag på att köpa 3 st trisslotter.
Nu är det så att efter 1 timme så var det bensträckardax och jag tog fram trissen och började skrapa. Första van jag 50 spänn på och sen så började jag skarapa den 2:a och där skrapade jag fram 1000 spänn och sen den magiska rutan som det stod en 2:a i! HA 2000 spänn på 5 min. Fan vad jag blev glad.


Sov gott tjockisar!

PUSS PUSS 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon :) tack ska du ha! =) Hur är de?

2008-10-09 @ 07:04:47
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0