Torsdag igen och 5 veckor kvar!

Go mörra alla!

Känner mig någont mör i kroppen idag men jag överlver nog utan problem och kan vila upp mig under helgen!
Vad hände igår? Jobben flöt på som vanligt och det känns okej än så länge med det nya skiten som jag gör. verkar bli lite extra pengar i lönekuvetet men då får man jobba på!
Vi hade hjulbytarkväll i går och jag tror att det kom 5 kunder under dom 4 timmarna som jag var kvar! Bortkastat skit tycker jag!
Jag och Freddan ska gå och kolla på teater. Vi ska se THE DAD! Det är en en mans förest'ällning om en snubbe och hans tjej som ska skaffa barn. Både före och under samt efter födseln handlar det om! Ska bli kul. Freddan kommer hit innan för att vi tänkte ta något att äta innan det börjar. Berättar mer i morgon bitti! Återkommer säkert under dagen idag!


Ha en fin förmiddag tjockisar.


PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0