Porschedagen!

Japp det är lördag och jag jobbar igen på porsche! Inget att klaga på för det är ändå ingen som bryr sig!
Tog hem barnvagnen och barnstolen igår efter jobbat! men först blev det middag hos svärisarna! det blev en god ungsstekt lax som var marinerad med en god krydda och en massa potatis och dressing! Usch vad mätt man blev. Vi åket väl hem vid 21:30.
Helt slut var jag i alla fall och helt svart under ögonen enligt Annika! Monterade ihop barnvagnen så hon fick provköra den hemma en sväng! Funkade bra sörrö!
Smet undan gårdsstädningen som vanligt och känner mig nöjd över det! Annika och hennes päron skulle till IKEA för att handla lite saker till barnsängen! Hoppas att det gick bra!

Ska till Fredde och Larsson ikväll då båda fyller eller fyllt 40. Det blir ett presentkort till dom båda från LIVIT.se och sen så hittade jag ett Alfa Romeo vin som är rött och beställde ett sånt åt honom. Han blir nog glad ska ni se!

Ska ta coh hjälpa lite kunder nu!

HA en fin lördag tjockisar!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0