Nytt för idag!

Ja god morgon alla mina 5 läsare!
Nu är det onsdag förmiddag och livet leker! Vi var och fiskade med jobbet i helgen och allt var kanon kul!
Det blev mycket sprit och öl. Vi hade med oss 30 plattor öl i bussen som fick sig en rejäl åktur ut i skogen!
Vi åkte från jobbet prick 16:05 och begav oss ut till fyrväpplingen mellan Knutby och Hallstavik.
Dit hittar jag nu efter förra gången och vi tog vägen genom skogen som består av 1,4 mil grusväg. Jag säger att det gick undan där och Patric som åkte baklänges var inte så glad!
Killarna kollade på dvd under färden utan ljud och fick lyssna på kebabmusik som kompesation!
Väl framme så blev vi bemötta med stor glädje! ÖLEN VAR FRAMME!
Inne i huset satt alla fyllon som varit där i ca 3 timmar redan och var hyffsat packade!
Vi åt lite mat och drack massa sprit tills all gick och la sig! Fyllan på kvällen var rätt kul för vi skulle fylla S med sprit tills han däckade och raka av han mustachen men han var stark och då gick vi i alla fall fram och höll i honom för att raka bort halva! Vi lyckades inte så bra för ahn stretade emot ganska bra så den blev bara naggad. Senare sotd han ute vid bussen och spydde som en gris! Star kille det där! Själv satt jag och Jonas och groggade på nya Absolute Mango som vi tyckte var kanon god. Drack nog själv upp 0,5 lite av den. Gott var det i alla fall.

Alla sov nog som små änglar hela natten till el bosso kom och väkte alla för nu skulle det ätas frukost och sen fiskas!
Ner till sjön tog vi bussen och en massa öl! Satte mig i en båt tillsammans med Jonas och vi rodde ut i den dimmiga morgonen och började kasta runt om kring oss! Myggfritt var det i alla fall. Härligt och lugnt var det. Vi satt och småpratade och käkade kexchoklad för att hålla energin uppe. Det tog väl åtminstonde 2 timmar tills jag fick min första regnbåge. Kul som fan! Jonas fick napp men den slet sig prexis innan vi skulle hova in den! Suck!
Jonas rodde runt kors och tvärs tills vi hittade ett bra ställe. Kastade lite där och fick en bjässe till på krocken. Väl inne i båten med min andra regnbåge så gick toppen av på mitt nya spö! Ahhhh. Skit samma! Det gick att fiska i alla fall.

Lördagen var tvärlugn. Dom enda som höll låda var Petter och Jocke. Det brändes både det ena och det andra i elden utanför stugan! Men dom hade i alla fall kul!
Alla sov nog runt 21:30.
Söndagen bestod av frukost och hemresa!


Ha en fin dag tjockisar!

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0