Morrn da!

Då passar jag på att skriva lite!

Jobbet flöt på som vanligt igår och jag känner mig till freds med allt! Var på Ungerska ambasaden i går för att "mingla"lite med alla människor som var inbjudan! Det slog mig när jag var där med Annika att det var en massa snålätande Ungrare! Jisses!
Mitt i allt så kom min kuzin in med 2 bruttor! Han är för jävla skön han! Det var skönt att få träffa honom och ordbajsa lite.
Vi åt och drack gott fram till 1900 och sen begav det sig hemmåt!
Men innan allt började för kvällen så fick jag ett samtal från Ungern! Det var min mormors gudsons tjej som ringde och berättade en sorglig nyhet att han har avlidit hastigt i en hjärt attack! Fan vad sorgligt! Växte upp med honom och ville alltid träffa honom när jag var i Ungern som barn och det var en bra människa! USCH!

Ska ta och börja jobba lite nu!

Hoppas att eran fredag blir bättre än min!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0