Efter helgen!

Äntligen är måndagen över och jag kan varva ner hemma efter en skön dag på jobbet!
Helgen flöt på och gick ruskigt fort förbi!
Jag fixade fram en hel laxsida som vi åkte hem till Annikas föräldrar för att äta vilket var och blev oehört gott.

Lördagen bestod av jobb på Porsche som vanligt och den var trevlig för den gick fort förbi.
Som vanlig kommaer alla kunder sista 45 minuterna och man måste släcka i atcket för att dom ska fatta att man stänger men en del ifråga sätter varför vi stänger! Vad säger man!
På kvällen var vi hemma hos Helene och Fredrik för att fira deras födelsedagar! Hade köpt ett rött vi åt Freddan som var från Alfa Romeo. Häftig flaska med Alfa loggan på.
Söndagen bestod av att rensa nere i källaren och slänga en massa skit och få i ordning! Bra blev det i alla fall!

Måndagen som idag flöt på och spelade squach med Adde och han förlorade med 2-3 i set. Japp jag van!
Hurra för mig!


Ha en fin kväll tjockisar!


Puss puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0