Trodde det var Söndag!

Åh det är bara lördag!
Fredag igår och allt var lungt! Farsan var här igår på middag och det kändes bra. Han slapp vara hemma själv och sitta i soffan och glo på tv.
Vi sov ut igår och gick väl upp runt 11. Käkade frukost på balkongen och sen så började vi röra oss hemifrån runt 14:30. Åkte hem till mamma för att fixa med hennes räkningar! Hämtade farsan och åkte hit. Annika passade på att åka till sin mamma och vattna blommorna medan jag började med maten.
Det blev lax med färskpotatis och lite rödbetor med fårost till. Gott faktiskt.
Sen blev det helstekt kottlettad med saffranspotatis sallad och lite gukka brevid.
Efterrätten bestod av rabbarbersmulpaj och vaniljsås som var hemlagad. Gott!

Vad händer idag?
Vi har ätit frukost på balkongen igen i det vackra och härliga vädret. Annika fixade omeletter åt oss som blev grymt goda.
Vi satte oss i soffan för att kolla på Smalville som jag spelade in igår. Vi ska väl snart åka in till stan för att ta en fika med min syrra för hon jobbar!
Senare i eftermiddag så kommer väl Tom och Patric över på en fika kanske. Vi får väl se. Sen ska vi på bio jag och Annika och se Jiddra inte med Zohan.
http://www.sf.se/filmer/film?filmid=27002719

Men sen så blir det till att ta det lungt för imorgon ska vi handla lite grejer inför resan till Tzazikien!

Hoppas att din dag blir fin!

Kram tjockisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0