Tisdagen i korthet!

Vaknade runt 08:00 av att Annika låg och stirrade på mig som om jag va död!
Hoppade upp och  borstade nötterna, klädde på mig för att försvinna till jobbet första dagen på semestern.
Väl på jobbet så undrade alla vad jag gjorde där!
Svarade och tog en kopp kaffe!
Gick och började lägga om 4 st ostar åt Feddan som skulle hämta dom senare på dagen.
Lasse dök upp och jag fixade till bilen så den blev kvar för reparation och han fick en lånebil.
Vi tog en lunch när Freddan kom och den var ruskigt god! Käkade en gryta med ris av något slag med hjortronsylt i. Najs!
Fick skjuts av Freddan till forex för att växla till mig lite skit pengar som funkar i Tzazikien.
1500 Euro blev det!Hoppas att det räcker i 2 veckor!?
Kom hem och tog en fika med Fredde inann han skulle tillbaka till "jobbet" för han var ju på "uppdrag".
Satte mig i soffan och tog det lungt en stund.
Började att försöka ladda ner musik i ipoden som bara strulade hela jävla tiden.
Chattade med Jeanette och hon gav mig lite tips som senare funkade.TACK SNÄLLA!

Robin och Tom tittade förbi för att hämta nyckel till lägenheten som Tom ska bo i 2 veckor!
Såsa en stund till framför tv´n och har nu börjat att packa resväskan för vi ska upp runt 03:00 för att bli hämtade runt 04:00.

Nu åker vi!

Puss och kram tjockisar!

Kommentarer
Postat av: Ázzy Rízzka

Har du tid så väck mig gärna, och hoppas att det regnar på din nu så blekfisa kropp annar byter jag hud med dig när du kommer tillbaka.

2008-06-24 @ 00:01:15
Postat av: Ázzy Rízzka

Uppdatera.......

2008-06-26 @ 11:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0