Tisdag och semestern närmar sig!

Hurra för nu är tisdagen snart över och onsdagen börjar!
Har hafft ett rätt bra flyt dessa två dagar med jobb och allt annat skit! Vi var i Göteborg i helgen och tittade på lite race. Ruskigt trevligt var det men det var över för snabbt. 
Jag och Annika,Fredrik,Helene åkte ner i fredags efter jobbet. Resan ner gick kanon bra och alla var glada och nöjda när vi kom fram till hotellet.
Vi incheckningen så fick vi våra nycklar till rummen och till garaget.
Vi instalerade oss på rummen och sen så gick jag och Annika ner och tog en öl och läskeblask. Gick och la oss i en 140 cm bred säng som 2 personer skulle försöka sova i! Det blev en intressant natt vill jag lova. Väl på morgonen vi 07:30 så ringde klockan för uppstigning.
Vi gick ner för att äta frukost och ladda med massa mat inför dagens race i stan!
Vi åkte spårvagn från hotellet(300 meter längre bort låg hållplatsen)till andra sidan bron som alla sa. Vi hittade ett par bra platser som vi parkerade tjejerna på och sen så tog jag och Freddan en liten promenix för att utforska området.
Vi träffade en massa folk som vi kände och ordbajsade lite med dom om allt.Fika gjorde vi i ett tält där Fredde kände någon snubbe från go-carten.Kaffe och kanelbulle blev det i alla fall.
Vi gick tillbaka till tjejerna som satt och solade sig och läste tidningen mitt under Camaro-cup.*fniss*
Senare så startade racen och STCC samt Carerra cup. FAn vad dom krockade hela tiden.Viserligen så var det ganska trångt på banan men kul för oss att se men dyrt för teamen.
Tjejerna tog och drog när Carerra cup var slut för att åka in till stan för att fika och slippa alla köer. Vistod kvar och kollade finalen i STCC som vanss av  Ted Björk.
Träffade på tjejerna inne på avenyn och vi tog en liten promenad till hotellet via en Italiensk restaurang som vi bokade middag på.
Dax för fotboll.3öl senare så hade Sverige förlorat mot Spanien med 2-1.
Middagen var nice och god.
Somnade efter midnatt.
Något utvilad var jag på morgonen kände jag.
Frukost vi 09:00
Vi checkade ut vid 12
Drog till Liseberg och åkte Balder,Bergbanan,Kanonen. Fan vad dom var kul att åka.
Käkade en ruskigt god räkmacka för 165:- på 23 vpningen i ett hotell som heter Scandic Crown Hotell.
Fredde fick köra hem så kunde jag slappa med Annika i baksätet.
Hemma vid 20:30.
Gick å la oss vid 21:30

Måndag=jobb

Kram tjockisar

 

Kommentarer
Postat av: Ázzy Rízzka

Var är dom rubbade inläggen från den överreklamerade...kroghora!!!

2008-06-18 @ 14:39:20
URL: http://azzyrizzkaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0