Sista dagen!

HA!

Snart så börjar semestern! Å du fattar inte hur skönt det ska bli att få åka bort! Jag och Annika bestämde oss för en sista minuten till Tzazikien(Grekland för korkade personer).
2 veckor blev det och vi åker på tisdag morgon någon gång. Fan vad najs.
Igår så var det jobb som vanligt och sen stressade jag iväg till Solna Centrum för att möta upp Annika och Didem. Vi gick till Ticket och kollade vad som fanns att få.
Efter lite pip och surdeg så blev det 2 veckor. Men jag fick inte gnälla om att jag är rastlös och uttråkad(kommer alldrig hända) för då skulle jag få stryk. Tuff tjej jag har!
Åkte hem och tjejerna åkte till kyrkogården och jag passade på att laga ihop en omelett som blev middagen! När väl tjejerna kom så satt jag i kalingarna och kollade på burken.Inget vettigt där inte!
Vi skjutsade hem Didem till Martin dit hon flyttat nyligen och tog en fika och kollade lite på den dåliga fotbollen. Sverige hade inte en chans mot Ryssarna. Bra spelat Ryssland.


Idag så är det som sagt sista dagen på 4 veckor som jag är på jobbet så det ska bli skönt att slippa killarna ett bar tag förutom vissa Göteborgare.

Trevlig middsommar så sköter ni om er!

Puss tjockisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0