Idag är en annan dag igen!

Vilken vecka än så länge!
Har jobbat med en A6:a som är ett rikslik. Kuggrem och massa annat skit på den men snart så är den klar! Jag lyckades repa framskärmen lite när jag skulle montera tillbaka stötfångaren fram.Fitta också. Shit happens.
Vad har jag gjort för kul denna vecka mån tro!
Jag har spelat squasch mot Andreas och han fick stryck som vanligt.
Har börjat cykla till och från jobbet.Tycker jag är starkt innan semestern.
Lämnat in min bil till försäjningen så att dom kan kränga den.Hoppas att den blir såld.
Somnat i soffan 3 ggr.
Retat jonas eftersom han slutar nästa vecka.Varje dag ska jag brotta ner honom och lägga mig på honom. Igår så brottade jag ner honom 3 ggr och sista gången så satte jag mig på han anskite och jag fest inte!
Han ska lära sig den hårda vägen mot slutet.
Uppdaterat min blogg oxå!


Nästa fredag så går jag på semester och varken jag och Annika vet vad vi ska åka i 2 veckor. Tror att jag har kollat på olika hemsidor varje dag om sista minuten priser hit och dit. Vi får se vad som händer!
Semestern ser ut på följande sätt:
2 veckor någonstans varmt.
8 dagar i Finland(Kaskö) 30 mil åvanför Åbo.
Sen börja jobba igen och då ska jag sköta express servicen i 2 veckor.Det suger rätt bra.

Ska ta och dricka en kopp kaffe nu!

Puss tjockisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0