HEMMA!

Då var man hemma efter en bra dag på jobbet. Det sista jag gjorde innan jag åkte hem var att putsaupp en A6 som en kundjävel skitat ner som fan. man blir bara förbanad över hur dom misshandlar bilarna och skiter i vad som händer med dom när dom lånar bilen av oss. Desutom så får dom låna bilen gratis men då måste do tanka den det dom kör men det skiter dom i åxå! Jävla fittor.
Vad har hänt under kvällen?
Jo! Vi har handlat mat inför i morgon. Ska åka till morsan och fixa med hennes räkningar då hon är i Unger ett par månader. Sen hämta Pappa och ta med honom på en fika någon stans och sen bjuda hem honom till oss på en god middag med efterrätt. Det blir lax med färskpotatis till förrätt och sen helstekt fläskytterfile med en blandning av turkiskyougurt och fetaost. Efterrätten blir hembakad rabarberpaj med vaniljsås. Gött!



Sitter och försöker ladda ner en massa ljudböker till nästa vecka och ser att jag saknar ett program som jag måste ha så nu får datorn jobba lite för att det ska gå att ladda ner.

Snart är det dax för sängdax och sen sova tills jag vaknar!


Sov gott tjockisar:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0