Dagen efter seglingen!

Uhuja!


Alla är bakis tydligen! Speciellt TOM som inte har kommit än! HAHAHAHA!
Hämtades av Annika igår kväll vid 22:00 vid Villa Gothem.
Förätt: Stora vita sparrisar med smör tror jag!
Varmrätt:God fisk med kokt potatis.
Efterätt:Tryffelkopia med kaffe.

Smälde i mig tryffeln och drog hem.

Allt igår var skitkul och vi fick verkligen jobba för att det skulle gå bra! Erik som våran skeppare hette var guld. Han guidade oss genaom allt och det gick riktigt bra! Men tråkigt nog så blev vi 2:a. Järva van men fuskade och dommarna ville inte diskutera det tyvärr. Sopa tycker jag. Men kul hade vi i alla fall!

Efter seglingen så blev det middag på VIlla gothem. Det tog sin lilla tid att få bordet och varken jag och dom andra vet varför! Det var jö tomt i stora matsalen! JAJA WHAT  EVER!

Så tack killar för en trevlig båt tur och hoppas att vi kan göra om det igen nästa år!


Kram tjockisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0