Varmt och åter varmt!

Vi var på en ruskigt härlig strand idag som vi fick via en rekomendation härom dagen. Så jävla nice!
Inte en motorbåt så långt ögat nådde och bara massa parasoller och solstolar. 2 restauranger i varje enda på beachen och sen bara sand och åter sand!
Tror att jag brände mig lite idag men vem bryr sig? Inte jag!
Vi ska lämna tillbaka hyrbilen som vi hyrde i morse. En Fiat Punto 1,2 men "A/C" så att säga.

Imorgon lördag ska vi ut på en halvdagstur och kolla på Shipwreck som alla kalla den med en fantastiskt härlig strand.
Återkommer med bilder senare på hela resan. Nä nu ska jag upp och duscha.

Puss tjockisar:-)

Kommentarer
Postat av: Ázzy Rízzka

passa på att njut för snart börjar du jobba igen..... hehehehe

2008-07-07 @ 10:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0