Strandraggare?!

Huhu vad skönt det är här nere i Grekland! Det rycktades om att det var 52`c i solen härom dagen. Inte illa pinkat för att vara här nere tycker jag!
Pratade med en kamrat härom dagen och han berättade om att det ösregnade hemma! HAHAHAHAHAHHAAAAA för er!

Vad har vi gjort hittilst då? Inget mycket faktiskt. Vi var på en haldagstur och kollade in havssköldpaddorna som heter CARETTA-CARETTA. Såg faktiskt 2 stycken och kunde fotta skallen på 1 av dom i alla fall.
Vi åkte runt en ö som dom lag äggen på och sen så blev det badstopp på 2 ställen med klarblått vatten och härligt vita stränder.

Igår så blev det inte mycket action. Vi gick upp vid 10 och åt frukost. Gick och vilade till 14 och sen ner till stranden och sola och badade  ett par timmar.Middag vi 17:30 blev det och sen en dvd och ryggläge. SEMESTER heter d!

Idag så är det 1 vecka kvar av härligheten här nere och jag börjar bli lite brun och tjock. Bara att börja banta med viktväktarna när jag kommit hem. Usch säger jag.

Ska upp på rummet och ta hand om Annika nu!

Puss tjockisar

Kommentarer
Postat av: PETER MATTSSON

FAN VA SKÖNT DET LÅTER.HOPPAS NI HAR DET SKÖNT DÄR NERE I SOLEN.HÄR HEMMA ÄR DET MEST REGN.HA EN FORTSATT SKÖN SEMESTER ÖNSKAR MARRA M FAMILJ.

2008-07-08 @ 14:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0