Semestern är över nu för tillfället!

Japp då var man hemma igen efter allt resande runt i världen!  veckor i Grekland och 1 vecka i Finland!

Resan efter Grekland var rena branleken! Vi tog båten över till Åbo med en bil som jag fick låna av Marcus. En Audi A6 Avant 2,7 TDIQ. Trevlig bil och skön att köra faktiskt.
Vi åkte dagsbåten över så vi fick se lite av den vackra skärgården vi har. Men jag missade den totalt efter klockan 10.
Vi hade en hytt som vi intog på morgonen när vi kört ombord och parkerat bilen.
Väl i hytten så tog vi och gjorde ett litet smörgåsbord. Mackor blev det med kaffe eller the.
Senare tog vi en lite promenad på båten efter avgång för att kolla läget där. Vi spelade bort lite pengar och van lite med.
Vi hittade till främre resturangen där det fanns mat och fika. Vi tog en kaffe med kaka och bulle.
Efter inmunderingen så blev det ryggläge i hytten för jag var skittrött och Annika var inte så stark hon heller. Hennes mamma var med och delade hytt med oss. Jag gillar hennes mamma för hon är så rolig och man kan få henne att skratta så himla lätt.
Väl i sängarna och vi släckt lyset så började mardrömmen. Jag trodde att jag somnade snabbt men hennes mamma somnade på 2 sekunder och började att snarka. Jag frågade Annika om hon skojade och då vaknade hon av det och skrattade. Väl efter ett par timmars plågande och lite sömn så var vi i Åbo.
Bara 25 mil till Kaskö kvar då!


Mer sen tjockisar!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0