Hemma igen dåh!

Jag har inga komentarer! Vi är hemma äntligen och allt har varit kanon tills vi landade!
Låt mig få förklara!
Planet är försenat iväg till att örja med. Sen när vi väl sitter på planet så står vi minst 30 min på startbanan innan vi får klart för start.
Vi sitter hyffsat bra och framför nödutgångarna. Det går då ej att fälla ryggstöden tyvärr. Suck!
Sen när väl filmen börjar visas så sitter det en jävla snubbe som är 1 huvud högre än ryggstödet på planet framför mig och blockar skärmen med sitt spretiga hår. Sen så kan han inte sitta sitlla för han rör på huvudet som om han hadde myror där uppe. Så jag fick flytta på skallen hela tiden för att se filmen.
Maten var smaklös och brödet torrt. Vattnet på planet tog slut halvägs hem så inget kaffe blev det heller.AHHHHH.
Men när vi väl landat så skulle vi ut till att hämta våra väskor så blev det som ett stopp i trappan ner till bagagehallen. Vad hadde dom lyckats med nu då?!
Alla som annländer ska genom en jävla sluss av något slag som är smal och det finns 2 st men bara 1 öppen. IDIOTER!
Vi ställer oss vi bagagebandet och så kommer min resväska med alla elkablar och skor och div skit i. 24.6 kg vettu.
Vi vänta ytterligare på Annikas väska och vi vänta och vi väntar. Under tiden så kommer det ett par resväskor som var öppnade och resänererna så inte glada ut. Men!
Vi fortsatte att vänta tills vi var sist kvar med ett annat par som också väntade på sin väska. INGEN VÄSKA!
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Vi går bort för att anmäla att den saknas och får en voucher av en Quinna som var trevlig.
Det måste dock tilläggas att alla våra kläder och smutstvätt låg i Annikas resväska.
Väl på väg ut mot ankomsthallen så går allt bra! Tom är där och möter oss och ser lycklig ut.
När vi kommit till bilen så har han fått en fin böteslapp på 700:-. Klantigt att inte betala mer när man ser att planet var försenat.
Ringer till AMEX och berättar vad som hänt och han skulle skicka ut en anmälan till försäkringsbolaget.

Sen idag(onsdag) så har dom ringt och sagt att dom har hittat den och vi får tillbaka smutstvätten någon gång mellan 10-13. Tvättstugan börjar 16-19.

Nu ska jag soffta vidare!

Puss tjockisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0