Dagen till ära!

Jag vill dedikera denna dag åt mig! varför undrar du säkert! Det ska du inte lägga dig i om sörrö!
Skämt och sido!
Idag är en härligt varm dag som alla andra denna vecka1 det är så snuskigt varmt på vekstan så man flyter iväg i en sjö av svett.
Veckan har varit kanon och gått ruskigt snabbt.
I måndags  så spelade jag squasch med Andreas och fick stryk(det är ovanligt att jag förlorar)men han var en jävel och jag var trött efter en dag nere i gruvan. Cycklar hem och till jobbet nu för tiden och i måndags efter gamet så blev det till att cyckla fort som fan till vv för att väga denna sexiga och smäkra kropp. 102,4kg sa mätaren hoss dom men det är snart nere på 99kg igen. Man får faktiskt bli tjock under semestern.
Var ganska slut sen på kvällen och somnade i soffan hemma hos Annikas päron en stund. Fick lite mat och sen så cycklade vi hem en stund senare!
Tisdagen var okej med allt och så var det cyckel till jobbet i vanlig ordning. Varmt som fan på vst och svettigt med! Vi har ju fläktar som står och går på våra mekskåp så vi ska inte klaga tycker chefena. Jag glömde att dom har ju A/C på sina kontor men det ska inte vi ha som jobbar. Jag tror att dom inte klarar att jobba utan A/C dom där.
Lånade hem en A6 för att skjutsa Annikas mamma till Finska båten. Hon skulle ttill Kaskö igen och ta hand om sin gubbe!

Onsdag var det igår och jag jobbade väl som jag skulle och lite till. Var en sväng ner på banken för att placera om penagr som jag fick för bilen jag sålde. Nu är dom låsta till den sista november och då ska jag hämta ut min nya bil som jag betsällt!

Torsdag idag och jag är på bra humör men trött efter en varm och klibbig natt(varmt i sovrummet).
Idag så har jag skrivit under orderbekräftelsen på nya bilen!
Det blev en Audi A4 avant 2,0 turbo quattro. Den blir nog ruskigt fet tror jag. Jag tog en vit bil med svart inredning och silver sömmar på stolarna. ruskigt läckert trycker jag.
Har ätit en god lunch uppe i skogen. Dagens var en fisk/curry gryta med ris. GOTT!!!!!
Ska ta och jobba lite nu tjockisar!

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Ázzy Rízzka

"Karra" om du nu heter så, vad har du för dig. Det är väl inte svettigt på dig för jobbet, för att det skall bli svettigt skall man jobba...... hehehehehe...

2008-07-31 @ 19:02:22
URL: http://azzyrizzkaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0