På nåder just nu!

Japp då var man tillbaka till verkligheten igen då efter en 2 dagars kurs i S-tälje om hur man håller kurs på sin arbetsplats!
Själv trodde jag att jag skulle på en nybilsintro på nya modeller men det blev denna istället. Snacka om näsbränna! En trevlig och informativ kurs. fick lära mig själv om hur jag annvänder power point. Ganska kul.

I lördags skulle den lille ha kommit till världen för att förgylla mitt liv med bajsblöjor och skrik men den ville inte komma ut och säga hej tyvärr. Så nu är jag på jobbet på nåder!
Lördagen var ganska lungn och skön. Var in till jobbet och tvättade min nya bil som var skitig efter att inte tvättat den på 2 veckor efter lackskyddet. Fan vilket jobb. Fick tvätta den 3 ggr med avfettning för att se att den var vit. Ångrar lite färgvalet just nu men säkert skitsnyggt till sommaren ska du se!
Jaja wath ever!
Igår söndag så blev det sovmorgon och en snabbfrukost innan jag poffade hem till pappa för att storstäda åt honom med mamma.  Pappa mår inte så bra just nu! Men fan vad det blev bra!

Nu måndag och jag låter som om jag har skrikit hela natten på en konsert och hostar för fullt! Säker en förkylning!

Ska jobba lite nu tjockisar!


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0