Längtan och hosta

Nu är det 3 dagar sen den lille skulle ha tittat ut men icke sa nicke! Verkar trivas bra där inne i mammas mage just nu!
Nu är väntan så jävla pinig att jag tror att jag kräks!
Annika mår inte så bra just nu för hon har haft ont i skallen till och från. Inte bra. Hon gick till mödravårds centalen och dom kollade upp henne men allt var ok tydligen. Ta en alvedon sa dom och skulle det inte bli bättre ring förlossnigen!
JAJA! Vad säger man om deras svar?!

Och till råga på allt så har jag blivit så jävla hostig så det är sjukt. Fan va jobbigt!
HATAR VERKLIGEN DETTA JUST NU!


Ha en fin kväll tjockisar!


Puss puss

Kommentarer
Postat av: Helene

Hoppas verkligen lill*n snart kikar ut, vi är ju sååå nyfikna!!! Krya på dig! Och jag vet hur de här dagarma på "övertid" känns - de som egentligen inte är övertid, men som är himla jobbiga ändå... Kram

2008-12-16 @ 23:38:07
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0