Jag vet!

Lite mycket nu tyvärr och jag vet att jag borde skriva lite oftare men ibland så missar man det!
Snart så är det dax förhoppningsvis för den lille att visa sig själv!
Lördag(Lucia)är satt som prelliminärt datum men vi får väl se vad som händer tills dess!

Cirkus U och G fortsätter som förut fast något värre! Snacka om personlighetsklyvning på G. Vilket pucko! Tror inte varken U eller G fattar att R tar skada av det. Men det hoppas vi att det inte gör! Varför ska man tjafsa och bråka framför sitt barn? Väx upp och G sök hjälp din jävel. Du borde skämas och sen åka hem till den håla där du föddes!

Nä nu ska jag jobba lite!

Puss puss tjockisar!

Kommentarer
Postat av: Ázzy Rízzka

Åk och göm dig bakom den sten du kommer ifrån tjockis...

2008-12-09 @ 19:10:24
URL: http://azzyrizzkaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0