Tråk lördag!

Det är officiellt nu att det är tråkigt ibland på lördagar! Är hemma själv och Annika jobbar till 21:30. Ska hämta henne så att hon slipper åka buss.
Vad har hänt under denna härliga lördag? 
Jag har jobbat på Porsche och svarat på massa korkade frågor från en massa kunder dock en del trevliga. Det kom in en kille och tjej som jag träffat där tidigare som varit på jakt efter en 996 turbo. Dom så ut som dom alltid gjorde i deras uppklädda stil men idag var det utöver det vanliga på snubben.
Han hadde en rosa/vitrandig skjorta på sig med en jävla ful fluga. Jisses måste jag säga. Varför säger inte tjejen hans till om det för om jag hadde sett ut så där innan jag lämnat lägenheten så hade Annika skjutit mig redan vid garderoben.
Hon såg mer normalt klädd ut.
Nog om dom två!
Det blev dax för lunch och killarna föreslog MAX vilket lät gott. Jag kan åka sa jag och satte mig i en 997 generation 2 och gasade iväg. Fan vad skönt drag det var i den bilen sörrö. Väl framme vid MAX så var det en fetlång kö dit. SUCK!
Vände tillbaka och tog MC DONALDS.
Sallad för min del blev det.
Dagen tog slut relativt snabbt där och det var bara att kryssa hem och hämta borrmaskin från freddan. HAn och jag åkte över hit till oss och borrade upp ett skåp i badrummet som äntligen sitter där. Passar bra gör den med.

Sitter och väntar nu på att klockan ska ticka iväg så jag kan hämta Annika på jobbet!
I morgon ska jag laga lasagne och chilli con carne. Vi får nämligen över Annikas syrra och systerdotter på besök och hon ville ha lasagne.
Ska ta en sväng för bi min pappa också och kolla läget samt lämna en brå sen en snabbist till Ikea.

Ha en fin kväll och natt tjockisar!

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Ázzy Rízzka

Jag kan verkligen se Karra som en stekare med en rosa skjorta framför mina ögon, skumpan i näven och göra "veven" med armen och skrika schöööönt.

2008-08-17 @ 10:40:05
URL: http://azzyrizzkaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0