Tomt i huset!

Torsdag och pankaksdag!
Àzzy är på väg ner till Göteborg och sina homies! Hoppas att du får det bra där nere i arslet på månen!
Igår efter jobbet så åkte mustachen av efter 2 veckor! varför hade jag och några fler moppemusche då?
Bara för att vi vill att Stefan ska raka va sig den och han vägrar. Synd för honom för halva åker av vid fisketuren då och det vet han!

Lagade Tacopaj igår och bjöd vår inneboende på det samt köttbullen. Det blev några kalla lappin med till maten med en färsk grönsallad.
Fan va gott!
Idag så kommer min mamma hem som jag inte träffat på ett par månader! Ska bli ruskigt kul fast hon bara stannar ett par veckor!

Måste jobba lite nu för en tyskjävel är på ingående!

Ha en fin dag tjockisar!


Puss puss

Kommentarer
Postat av: Ázzy Rízzka

West Coast är himmelriket på planeten. Men det räcker med lagom doser härifrån. Saknar mina nära och kära samt mitt kära Örgryte.



När skall jag få lite tacopaj?? Hmm, måste tydligen arbeta mig upp till det.....

2008-08-29 @ 09:47:32
URL: http://azzyrizzkaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0