Stackars friska idrottare!

Jag blir så jävla matt på alla friska idrottare som okej verkligen försöker men sen när det väl går åt helvete så gnäller dom eller skyller på något!
Okej att Svenska folket har stora förväntningar på våra idrottare som vi skickat till Kina för att leka i te.x hopp i snadlådan och sprinag runt med dom andra och spela kula och kasta diskus.
När det väl gått åt helvete så skyller dom på att dom känner sig lite förkylda eller har sovit dåligt. Att Wissman kom sist igår såg jag nästa när starten gick. Kolla killen som vann skiten. Hans ben är ju minst 0,5 meter längre än Wissmans. Allvarligt. Låt den jäveln springa med killar som har samma längd på benen som han.
Och sen att Sanna plockade första och föll på fejan var bara väntat! Okej att hon såg taggad ut men varit borta från tävlingar ett par veckor för att vila upp sig för att springa OS och sen pladask.
Karolina då. Get a life! Jag tycker du var duktigare i 7 kampen.
Och sen så har vi han som pangade lerduvor. Hur kan man bli så närvös av att bli interjuvad så man skjuter dåligt. Låtsas att alla är nakna bara.
ARI du är bäst oavsett att du blev feldömt. Du får mitt OS guld.

Nä jag tycker att paralympikerna är 100 ggr duktigare och dom imponerar mer på mig när dom tar en medalj. Jag tror inte att dom gnäller lika mycket som dom friska killarna. Dom killarna och tjejerna har nog konstant ont och det verkar som om dom gör mer än sitt bästa för att bevisa för omvärlden att dom kan. Hoppas bara att det visas lite från paralympiks på tv för oss andra.
Men varför har vi då inte större förväntningar på dom som är med i paralympiks? VA!!!!!!!
Jag vet att dom har tagit fler medaljer än dom som är "friska".
SKÄRPNING ALLA I TV OCH TIDNINGAR!

Nä nu måste jag jobba tjockisar.

Puss på er och ha en fin dag!


p.s    mustachen börjar arta sig men Annika gillr den inte! Undrar varför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0