Lördag och jag jobbar!

Jaha då var det lördag och jag har kommit till jobbet! Det är vi grabbar som jobbar idag och dom andra tre snackar om brudar bilar och bejbs!
Jag vad säger man! Nu kom det in ett par vetefan vad dom är! Fick höra igår att min nya bil ska byggas vecka 37/4 alltså den 11/9. Problemet är att den kommer hem 1 månad för tidigt och pengarna är låsta på banken till slutet på november. Så med andra ord så kan jag bara hämta ut bilen den 28 november.
Herregud tillsdess!
Vad händer idag då förutom att jag ska jobba till 15:00.
Vi ska tvätta idag och jag tog med mig alla mina jobbarstrumpor hem och en del pikéskjortor som jag jobbar i!
Nu tror du säkert att dom luktar illa men sörrö det gör dom inte! Jag byter strumpor varje dag och sen så har jag vär en sisådär 150 par.
Vi ska passa Rebecca ikväll eftersom hennes mamma ska packa inför flytten i morgon och sen så fick jag äran att hjälpa till i morgon och bära det tunga!
Ska ta och laga köttfärssås med Rebecca ikväll om hon vill och är sugen och efter det så blir det till att baka bullar med mandelmassa och kanel eller något liknande. Vi får se.

Måste ta och jobba lite nu tjockisar1

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0