Hmm!

Idag så var det som alla andra dagar på cirkus östermalm. Nästa alla mekarna var tillbaka och inga jobb. Alltså va fan händer. Dom leker med min lön dom jäflarna. Inga jobb inga pengar och det kanske inte alltid är dersa fel men om man kanske skulle kolla om hur många som kommer tillbaka så kanske man an boka in lite mer jobb som passar alla som börjat jobba eller bara en jävla massa servicar.
Så jag ruttnade tillslut och gick hem. Jag har inte gjort något speciellt idag men fick dagen att gå snabbt fram till 14:00.
Tog och stämplade ut och hämtade Annika vid jobbet så åkte vi till Kronan barnvagnar i Täby för att kolla. Vilken jäla jungel. Inget som passade oss speciellt då vagnen är ganska låg och man behöver böja sig ner ganska mycket för att ta upp eller lägga ner ungen.
Efter det så tog vi en sväng till en barnvagnsfirma på Råsundavägen för att kolla in vad dom hadde att erbjuda. Allt där inne verkade vara made in Polen via Kina. Skit samma. Hon i butiken var skit trevlig och hjälpsam. Vi tittade på en vagn som verkade ok. Du fick mycket för pengarna där. det var en BRIO kopia vi tittade på eller var det Brio som kopierat dom. Äh jag vet inte. Suck!!!!!!
Vi satte oss och åkte till Babyland i bromma för att kolla lite där. Hallå men va fan.Shit och jisses och ännu mer barnvagnar. Tydligen så finns det mer än 90 olika tillverkare på den svenska markanaden.
JAJA vad säger man. Både Annika och jag gillade Brio vagnen men hon störde sig på ett litet tickande från handtaget på vagnen när man puttade och drog den tillbaka. Brudar sörrö men jag förstår.
Vi får se vilken modell som det blir för jag återkommer senare i det ärendet.

Efter det så åkte vi till Ica Maxi i solna för att handla lite. På vägen därifrån åkte vi via Vikt väktarna och jag ville bara väga in mig lite då jag anser att jag är tjock. Jag har lyckats gå ner 0,4 kg på 1 vecka! HURRA FÖR MIG.

Nä nu ska jag ta det lungt resten av kvällen så var rädda om er tjockisar.

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Helene

Ah, det ÄR en djungel med alla dessa barnvagnar... Men det är hög tid att beställa snart för er, det går foooooort ett tag framöver nu!! Jag och Fredrik kollade på en Brio Sing, och hade vi inte valt en Bugaboo så hade vi valt Brio Sing. Den verkar klockren och underbar!! :-) Men det är som vi tycker iaf :-)



Kram kram

2008-08-18 @ 22:28:18
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0