Hjärtljud!

Idag ska jag och Annika till barnmorskan och lyssna på bebisens hjärtljud! JAg är så jävla nyfiken på vad som växer i hennes mage!
Somliga tror att det är en badboll som vi blåser upp med jämna mellanrum andra tror att det är gas och till och med tvillingar!
Jag är så nyfiken och längtar faktiskt ruskigt mycket!
Man ser ibland att magen rör sig lite och känner en del sparkar. Så jävla häfftigt! Tänka på den du!
Vi har som sagt var kollat på barnvagnar och jag har i alla fall fastnat för en Brio sign. Ganska häftig modell med intressanta detaljer. Återkommer med bild.
Vi har funderinga på namn också men det tar stopp och sen ska bebisen se ut som en sådan också! Eller?

Jag vill i alla fall skaffa en privatskylt till barnvagnen som man hänger där framme. Har hört om en kille som skaffade en till sin unges barnvagn där det stod "BAJSKORV" på1 Lite kul men jag är mer sugen på "Lucifer " eller "Belsebub" men vi får väl se vad som hon bestämmer!
Måste dran nu för vi ska vara där vid 12 och jag måste hitta något att åka i dit!

Ha en fin dag tjockisar!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Peter

´TJA.JAG VET VAD DET KAN STÅ PÅ SKYLTEN TILL VAGNEN.

(BLING-BLING).HA DET SÅ GOTT BÅDA TVÅ.

2008-08-28 @ 13:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0